Mapa Ofert

DONORATICO: od Carducci do krajobrazów Suveretto i Sasseta

dalle terre del carducci alla val di cornia

Donoratico, Castagneto Carducci, Monteverdi Marittimo, bivio Canneto, Suvereto, Sassetta, Castagneto Carducci, Donoratico

Długość: 73 km

Rodzaj nawierzchni: asfalt

Rodzaj trasy: średnia

Dojeżdżamy rowerem lub pociągiem do Donoratico (35km), a następnie wyruszamy z rynku przed stacją kolejową w centrum Donoratico, kierując sie na południe w kierunku San Vincenzo na Old Aurelia (S.P.39). Po 1,6km, opuszczamy Old Aurelia, skręcając w lewo (w kierunku Castagnetto Carducci) na Via Accattapane, gdzie czeka nas długi łagodny podjazd. Po 4,5km droga łączy się z Bocca di Valle (S.P.329), gdzie zaczyna się 2km podjazd do Castagneto Carducci (8,7km). Nad wioską droga omija cmentarz i prowadzi do lasu, wijąc się w kierunku Ponte d'Oro, gdzie zaczyna się podjazd do Bocca di Valle (13,9km).

Na zakręcie w lewo, kierujemy się znakami na Monteverdi Marittimo, trzymając się S.P.329, a ignorując zjazd na Sassetta. Czeka nas podjazd dość ostry, aby następnie delektować się łagodną jazdą z i pod górkę przez 9km, aż do Monteverdi Marittimo (24km). Pozostając na głównej drodze, rozpoczniemy wspaniały 3km zjazd do Canneto. Na końcu skręcamy w prawo i kierujemy się znakami na Follonica.

Po 4,5km łagodnego zjazdu, kontynuujemy jazdę płaską drogą przez 6km, aż do skrzyżowania w dolinie Massera (37,5km), gdzie skręcamy w lewo na Suvereto. Po około 2km, przejedziemy przez most nad rzeka Cornia i na następnym skrzyżowaniu skręcamy w prawo na S.P.398. Stąd już prosto i łatwo, aż do Suvereto (45,6km). Po zwiedzeniu historycznego centrum miasta, jedziemy ładną i przyjemną drogą do Prata i Sassetta - najpierw przez gaje oliwne, a potem przez piękny las.

Za pierwszą prostą, droga z Sassetta (59km) łączy się z S.P.329, gdzie łagodny podjazd prowadzi do Castagneto Carducci (66km) i Donoratico (73km) i do skrzyżowania z Old Aurelia (S.P.39) niedaleko od Il Bambolo, gdzie skręcimy w lewo, aby dojechać do centrum stacji.

• Dodaj link do:
  • digg.com
  • delicious.com
  • wykop-pl
  • facebook.com
ToscanAVventure
Agencja Turystyczna

ŻYWIEC 34-300; Oś. Młodych 15/55
(nr wpisu do ewidencji 9050/2008)