Mapa Ofert

Długość: 15,5 km

Rodzaj nawierzchni: asfalt

Rodzaj trasy: łatwa

Dojeżdżamy do San Vincenzo rowerem lub pociągiem. Wyruszamy ze stacji kolejowej, przejeżdżając przez chodnik do ratusza, a następnie kierujemy się na Piombino. Po 1km, objeżdżamy rondo i nadal kierujemy się na Piombino (S.P.23). Po 3,7km na S.P.23 opuszczamy drogę asfaltową, skręcając w prawo do Parku Rimigliano. Wjazd nie jest zbyt dobrze oznaczony, więc ważne aby szukać zjazdu dokładnie 3,7km od Principessa.

Przejeżdżamy przez drewnianą bramę do miejsca piknikowego i około 100m dalej skręcamy w lewo na szuter. Po 1km (6,2km) skręcamy w prawo na skrzyżowaniu i kontynuujemy jazdę głównym szlakiem, aż do miejsca piknikowego (zobaczymy stoły i tablice informacyjną). Stąd można łatwo dostać się na plaże, ale droga ciągnie sie wzdłuż kamiennych budynków. Następnie (8km) dotrzemy do miejsca, gdzie można odpocząć (bar/restauracja). Kontynuujemy dalszą jazdę wąską dróżką za restauracją, aż dotrzemy do małego strumyka (8,7km), który można przejść bez większych trudności.

Następnie dotrzemy do lasku, który prowadzi przez Principessa (S.P.23;7,4km). Biała droga prowadzi do morza, ale nasza trasa, która nie będzie zbyt widoczna, przebiega obok (po lewej stronie) drogi asfaltowej. Kiedy dotrzemy do restauracji/baru al Tramonto (9,2km), zawracamy na drogę asfaltową Principessa, skręcając w prawo w kierunku Piommbino. Droga wypada z lasku obok Torraccia (po prawej) i prowadzi przez piaszczyste nabrzeże. Niedaleko Casta Rossa (disco/bar/restauracja), którą zobaczymy po swojej lewej, a tuż przed przekroczeniem 10km na S.P.23, skręcamy w prawo na drogę szutrową (11,3km) z wydzielonym miejscem dla przechodniów i rowerzystów. Jedziemy tą drogą przez 300m, aż do skrzyżowania, gdzie skręcimy w prawo.

Następnie droga prowadzi przez pola uprawne, aż do wybrzeża. Przejeżdżając przez bramę (12,2km) wjedziemy na drogę, z której możemy podziwiać widoki na Baratti i Populonia. Jadąc dróżką miniemy "dziwny" budynek z cegły, a następnie dotrzemy do parkingu z dwoma restauracjami. Stąd, kierujemy się na lasek Baratti, a następnie drogą asfaltową do zatoki (15,5km), mijając Baratti-Populonia (miejsce odkryć archeologicznych).

• Dodaj link do:
  • digg.com
  • delicious.com
  • wykop-pl
  • facebook.com
ToscanAVventure
Agencja Turystyczna

ŻYWIEC 34-300; Oś. Młodych 15/55
(nr wpisu do ewidencji 9050/2008)